Prachtige plek aan het meer, sanitair netjes en schoon. Onderweg naar de Wildernisroute zijn we hier gestopt voor de nacht. ( 20 Juni 2023 ) Komt iemand langs voor betaling. Rustige nacht gehad , geen trein gehoord. Winkels vlak bij.

Hymer-Globetrotter

Wat een prettige plek. Aan groot meer met strand. Ruim, goede en schone douches en toiletten. Vlak bij winkels en restaurant. keurig onderhouden. Wel regelmatig treinen, maar 's nachts rustig.

• augustus 2021

Prachtig gelegen vlakbij het strand en het meer. Een van de meest aantrekkelijke plaatsen waar we zijn geweest. Mooie gazons, goed onderhouden en alles in orde. Wel jammer dat er veel treinen in de buurt passeren, vanaf vijf uur 's ochtends 🥴

• augustus 2021

Bräcke Strand Ställplats