Parking Tännforsen

Duved, Jämtlands län, Zweden

Parking Tännforsen

Parking vlakbij Turistinfo - gebruik GPS-coordinaten - bushalte 100m - geen voorzieningen - centrum 12km

• Tännforsen 356

830 15, Duved, Zweden
  • SEK 100,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Wij staan bij het toiletgebouw aan de stroom en verhard! Mooie stille plek. Voor 24 uur Skr 200 inclusief toilet en douche. Verder geen service-voorzieningen, behalve afval afvoer. Prachtige waterval.

• juli 2021

Op de parkeerplaats mag je overal staan. Er zijn ook plekken met stroom naast de toiletten. Prima sanitair, heerlijke douche. De automaat weigerde, wij konden afrekenen bij de meneer van het cafe. Erg vriendelijk geholpen. De waterval is waanzinnig mooi. Kosten 150 sek.

• juli 2021

WDK

• SEK 100,00 • 1 jan. t/m 31 dec.