Sinds we hier voor de eerste keer waren, komen we elk jaar terug. In elk jaargetijde is het hier prima. We zijn niet de enige. Afgelopen weekend waren er meerdere gasten die hier al vaker zijn geweest. Vooral de hartelijkheid van de eigenaren maakt dat je graag terug komt.

fschuur

erg leuke en gemoedelijke camping aan een meer, prima sanitaire voorzieningen, aardige beheerders. gelegenheid om te zwemmen en bootjes of supps te huren, vissen kan ook. je kan een leuk rondje om het meer wandelen (aangegeven) of naar het Sonfjallets nationalpark gaan om te wandelen.

Kristoffers

Prachtige plek aan het meer. In de buurt van Sonfjällets nationalpark. Zeker een aanrader! Sanitair is schoon. Douche en wc aanwezig. Vriendelijk personeel.

Sonfjällscampen