Stora Blåsjön, Jämtlands län, Zweden

centrum 300 m

• Stora BLÅSJÖN 505

833 99, Stora Blåsjön, Zweden
  • SEK 275,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• augustus 2022

Prima camping voor een nacht, warme broodjes ‘s ochtends bij de camper bezorgd! Schoon sanitair, een beetje vreemd vonden wij het schoenen uittrekken in het Servicehus… Als je voorganger goed z’n best heeft gedaan met handen wassen of tanden poetsen ga je met natte sokken weer naar buiten.

Hoekstraatjes

Bedankt voor uw vriendelijke woorden - welkom terug. Vriendelijke groeten Anders

Warmenhj

Dank u voor uw bezoek. Fijn dat u onze service en ons versgebakken brood waardeert. We zullen meerdere wifi-zenders plaatsen zodat we onze hele camping van 30.000 vierkante meter kunnen bestrijken. Welkom terug Vriendelijke groeten Anders

PenT

Bedankt voor je mooie en uitgebreide feedback. Onze dochter Hilma zegt u HALLO 👍😍 en bedankt voor uw bezoek. Ik hoop dat we elkaar weer zullen ontmoeten. Vriendelijke groeten Anders

• augustus 2022

PenT

• SEK 275,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Wintersport