Mooie kleine gezellige camping. vriendelijke ontvangst. werd ons niet verteld dat je voor het douchen muntjes moest hebben de in de avond hadden we pech. Ligt best een grote doorgaande weg achter maar daar heb je weinig last van. Recreatie strand voor dagjes mensen dus best druk overdag.

Jeroen&Mirella

Kleine camping met oude sanitair aan een groot meer. Direct naast een groot dagrecreatie, klimbos en natuurpark (Dumme mosse). 200 Kr per nacht en 5 kr voor douche. prima voor 1 of 2 nachtjes.

Axamo Strand & Camping