goede plek om het park te bezoeken. 20 minuten lopen naar de stad. Er zijn 2 parkeerplaatsen voor campers. de rest is voor auto's. Zorg ervoor dat u niet buiten de lijnen parkeert. In Zweden leggen ze boetes op via verraders...

Sururapido

prima plek, superfijne speeltuin op +/- 5 minuten wandelen door het park. daar zijn ook de openbare toiletten.

• oktober 2022

In oktober wel even boeken via internet. we waren de enige gasten. envelop met pasje en WiFi lag keurig klaar. Prachtige panorama plek. Sanitair was verwarmd en keurig schoon. Lekkere warme douche. Ik denk fijne plek om ook in de zomer nog eens terug te komen.

• oktober 2022

Stadsparkens Parkeringsplats