Warm welkom door Jannes en Ellis(NL) Adventure/nature plek, rustig, bosrijk, aan het meer, sauna en voortreffelijke koffie vanuit een espressomachine. Goede fietstocht rondom meer (10km). Jannes biedt naast camperplaats ook leuke drijvende verblijven aan. Een reden om terug te komen.

DiPi99

Heerlijke plek met mooi uitzicht over het meer. nette douches en toilet en een leuk klein Cafe waar je wat kunt drinken. en je kunt hier voetbalgolf spelen.

nieborg

Wat een leuke plek. Het bedrijf is gericht op groepsactiviteiten en heeft ook 2 camperplaatsen. Vriendelijke eigenaar. huren van bootjes (met en zonder motor) en kano is mogelijk. We mochten gebruik maken van de sauna. Veel plekken om te zitten. Wel even vragen of we groepen aanwezig zijn.

Ramoa Adventure Village