Wat een prachtige plek en wat een serene rust! Wij stonden alleen. De camper recht zetten was nog wel even een dingetje, het terrein loopt behoorlijk schuin. Er was één toilet open. Als kers op de taart hebben we een prachtige zonsondergang gezien.

Hans-&-Anita

heerlijke cp, direct aan het meer. we zijn hier 2 dagen gebleven. lekker kunnen suppen. mooie natuur om met de honden te wandelen

af-de-reuver

Een heerlijke plek. Wij stonden alleen op de parkeerplaats in de zon. Overdag af en toe een auto met wat lokals voor een duik of een rondje met de hond. Superschoon droogtoilet, heerlijk fris zwemwater, je kunt er zalig wandelen en gravelbiken.

• Finsjövägen

579 90, Söderala, Zweden