Douche kost 5 kronen. Is vreselijk smerig en had alleen ijskoud water. Als je slecht ter been bent zijn de douches en toiletten slecht bereikbaar. Om je toilet te lossen moet je ook betalen. Camping is geen aanrader

Wij staan op camperplaats met uitzicht op zee voor 430 kr. Dat is incl. Stroom, water, lozen etc. Douches moet je nog betalen als jedat wil gebruiken. Wij hebben echt super genoten met mooi uitzicht.

Enjoy-live!

overzichtelijke camping. sanitair matig. inschrijven duurde heel lang. ID bewijs nodig. 430SEK. je staat wel aan het strandje.

Barsebäckstrand Camping