Mooie plaatsen met electriciteit en alle benodigdheden, alsook een wasmachine, verouderd sanitair maar proper. Vrolijke gastheer . Op wandelafstand vd zee.

Bonaventutie

Prima lokatie voor een nacht, sanitair in een container wel wat gedateerd maar verder in prima staat. De weg langs de CD kan wat druk zijn maar omdat we achteraan stonden geen geluidsprobleem.

Paul-Ria

wij hebben hier gestaan van 19 07 tot 21 07 super aardige beheerder spreekt goed Engels heeft veel goede tips mooi gewandeld naar de ales stenar och käsehuvud langs de kust mooi en goed te doen jan en karla

Parking Solans Mack