mooie plek lidl om de hoek centrum 800meter. prijs nu 325sek inclusief stroom .

Benmieke

Een mooie plek maar erg druk. Ontzettend veel grote campers waardoor iedereen kort op elkaar staat. Mooie pier. Slechts 2 toiletten en 2 douches. We betaalden 300 incl elektriciteit.

Wiel-Slu

225 SEK per nacht, exclusief elektriciteit. Douche, toilet en wasmachine (1x) is inbegrepen. We stonden recht tegenover de registratie, op het grasveld. Andere banen met elektriciteit zijn op grind en smal. Al met al een aanrader als je op vakantie veel service doet, waaronder de was.

Klaus-Heike

mooie plek lidl om de hoek centrum 800meter. prijs nu 325sek inclusief stroom .

Kristinehamns Gästhamn & Ställplats