Ondanks dat het een plek is voor veel campers, stond je toch niet dicht bij elkaar. Het is een zelf voorzienende plek, maar erg rustig. Vuilcontainers aanwezig. Een mooie wandeling langs het water, aanlegsteiger mer paar bootjes en een oude bootshuis is een aanrader!

Enjoy-live!

Bezocht op 11 en 12 juli 2023. Prima overnachtingsplaats. Mooie omgeving om te wandelen. Wij moesten vanwege een plotse regenbui onze wandeling afbreken. Je hoort enkel het geluid van de vogeltjes. Heerlijk rustig hier. We komen zeker terug.

Grey-Nomads-on-Tour

Mooie nette camper plaats. Stonden nog 3 campers. Wel regelmatig auto's die komen parkeren om te wandelen. Wandeling over het landgoed is een aanrader.

• SUNDSBYN 4

660 10, Dals Långed, Zweden