eenvoudige maar schone en verzorgde camping. perfect voor kinderen met speeltuin midden op het complex! Helaas hadden we erg slecht weer en hebben we geen gebruik gemaakt van het strand, maar het zag er erg mooi uit! graag weer!

Pointli

Zeer fijn verblijf, wel beetje aan de dure kant. Prachtige camping met paar leuke wandelingen. Temperatuur van het meer was 25 graden, heerlijk! Zou 5 sterren geven moest de prijs wat lager zijn (410 SEK). Verder zijn alle faciliteiten (keuken, wc, douches) dik in orde!

Holsljunga Camping & Cafe