Dany's camping

Lütschental, Interlaken, Bern, Zwitserland

• juni 2024

Leuke kleinschalige camping en een zeer behulpzame eigenaar. Rustig en zeer gunstig gelegen om vanuit de camping met de trein ,5 minuutjes fietsen ,het gebied in te trekken. Niet vergeten bij het station de knop in te drukken waar je heen wil anders stopt de trein niet.

• juni 2024

Rustige, kleine camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaar/ beheerder. Broodjesservice. Wij betaalden CHF36,00 voor 1 camper met 2 personen. Waarvan stroom CHF4,00. Toilet en schoonwater inname gratis. Douches CHF1,00 voor 3 minuten. Sanitair wordt heel goed schoon gehouden.

Dany's camping