Camping Manor Farm 1

Unterseen, Interlaken, Bern, Zwitserland

Camping Manor Farm 1

aan de Thunersee - gratis en redelijk eenvoudig vanaf de camping met de boot naar Interlaken

• Seestrasse 201

3800, Unterseen, Zwitserland
  • CHF 40,60 • 1 jan. t/m 31 dec.

4van 5
  • oktober 2021

Geweldige camping! Prachtig gelegen aan het meer. Wij konden zelf onze plaats kiezen. Alle voorzieningen aanwezig. Verwarmd, nieuw en heel schoon toiletgebouw. Elektriciteit via een Zwitserse stekker. Die kun je tegen CHFR 40 borg lenen. Een aanrader!

fam.ve

Mooie en goedverzorgde camping met camperplekken direct aan het meer. Winkeltje en restaurant. Fijne plek om Interlaken te bezoeken. Erg luxe nieuw toiletgebouw naast een wat ouder gebouw met fantastische douches.

• april 2021

Zeer goed uitgangspunt om het Berner Oberland te verkennen. Sanitaire voorzieningen worden oud maar worden schoon gehouden. Vriendelijk personeel. Onze parkeerplaats met zoetwatervoorziening en -afvoer was positief. We komen zeker nog een keer terug.

4van 5
  • oktober 2021

• april 2021

FAOLAN

• CHF 40,60 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Wintersport