Camping Manor Farm 1

Unterseen, Interlaken, Bern, Zwitserland

• juni 2024

Grote parkeerplaats, sanitair zeer schoon en goed onderhouden. Prijs-prestatieverhouding ligt aan de bovengrens, maar nog steeds ok. Vriendelijk personeel en behulpzaam.

• juni 2024

Alles is al geschreven. Wij zijn ook zeer tevreden. Het nieuwe sanitair is TOP. Prijs-prestatie is naar mijn mening absoluut prima. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Ons perceel voor onze camper van 7 meter is met 14 x 9 meter bijna te groot. We komen terug!

Camping Manor Farm 1