Super mooie plek, rustig, in de natuur! het restaurant-douches-sanitairhuis is een smurfenhuis!! origineel, mooi decor, we hebben de koffie niet geprobeerd. In dit bijzondere huis zijn kamers te huur. we kregen korting met de ACCI-kaart

CamperCyn

Hele aparte camping! Receptie ‘s morgens en ‘s middags maar zeer beperkt open! Zelf plek zoeken en stroom aansluiten! Sanitair gebouw in Gaudí stijl, heel apart! Sanitair netjes! Aparte ruimte waar je kan koken, zitten en afwassen! Wij betaalden voor 3 personen ruim €56!

Camping Trin