Wij hebben hier 1 nacht gestaan. Even aanmelden aan de bar. Een echte aanrader deze plek. hele rustige camping tussen de bergen. Heel zuiver sanitair. Goed restaurant met

Wimonima

Wij hebben hier eind juni 4 nachten gestaan. Keurig en schoon sanitair, met een goed restaurant. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Mooi zicht op de bergen. Fietsen kan langs de rivier prima met een e-bike, iets meer er vanaf is soms erg steil.

Monique&J

Prachtig gelegen camping, met een prima restaurant, lekker eten, ideale prijs-kwaliteitverhouding, met een nieuw gemotiveerd team. Ook geschikt voor grote Womo. Aanbevelen.

Campadi Trun