We hebben heel erg genoten van de rust en het geweldige uitzicht die deze plek biedt. We stonden hier 2 nachten maar hadden er best langer kunnen blijven. Het sanitair was prima in orde en schoon.

Spijkerboerontour

Wat een geweldige plek! Heerlijk om helemaal niks te doen, alleen maar genieten van het uitzicht. Faciliteiten zoals toilet, douche en wastafel zijn eenvoudig, maar prima. Wij hebben genoten van deze plek en de vriendelijke beheerders.

• april 2022

Uitzicht idd mooi. 816 M hoogte. Weg erheen 3Km zeer smal en steil. Wij moesten op 21 april even 40 CHF afrekenen (zonder registratie ed). Wij zijn weggegaan. Vonden het geldklopperij.

• april 2022

Zebuhof