• augustus 2021

In de app stond een richtprijs van 27 euro voor 2 personen incl. belasting. Wij moesten 48 franc betalen, waarvan 8 franc voor de douche. Het verschil is erg groot met de prijs in de app. Verder een vriendelijke eigenaresse en een mooi rustig veldje. Sanitair verouderd, maar schoon, prima voor ons.

• juni 2020

Als je van een wat eigenzinnige, rustige camping met een zeer bescheiden infrastructuur houdt, dan is dit de plek voor jou. Ideaal voor fietstochten langs de Aare. Alleen het geluid van het kleine vliegtuig verstoort de idylle.

• augustus 2021

• juni 2020