prima plek op de stad te bekijken. wij stonden hier 14 september en er werd een wedstrijd gespeeld in de sporthal. politie was zichtbaar.

Ru&Ki

Ja, er is alles wat je nodig hebt, maar je moet wel heel erg moe zijn om hier te gaan staan. Wij zijn doorgereden!

Alphons---Ria---GLOBETROTTERS

Efficiënt bedacht: CP onder een viaduct. Je betaalt per uur met euro’s of CHf, maar altijd in munten. Elektriciteit alleen in munten: 1 CHf voor 3 uur. Wij betaalden voor ruim 23 uur 18 euro zonder elektra.

• Via Brunari

6500, Bellinzona, Zwitserland