Erg dure camping. We kregen het laatste plekje wat beschikbaar was. We werden erg vriendelijk geholpen en er werd echt de best voor ons gedaan. Het sanitair is oud, netjes, schoon, maar krap. Je kan hier heerlijk zwemmen in het meer. Ook kan je makkelijk het dorpje in.

• november 2020

Mooie omgeving, rustige eenvoudige camping. meestal vaste staanplaatsen, maar goede afmetingen voor het boeken van staanplaatsen en online boeken, gemakkelijke toegang tot Ageri en het omliggende meer / bergen

• augustus 2020

Rustige maar volle camping. Sanitair wordt goed schoongehouden, klein winkeltje. Vriendelijke ontvangst, prijzig.

• november 2020

• augustus 2020