Vriendelijke ontvangst. Prachtig sanitair. Mooie plaatsen. Staat bij mijn favorieten doorijscamping.

HenkOoms

Erg vriendelijke crew, fijne plek. Bistrowagen met snacks en terras, kampwinkeltje met gekoelde dranken en koffie.

Jasmienes

vandaag aangekomen vriendelijk ontvangen .omdat het de komende dagen slecht weer word staan we er maar een nacht mooie camping sanitair goed en schoon als het beter weer was handen we hier zeker een paar nachten gestaan 22.50 per nacht met Assi Dan is douche gratis

Camping Reussbrücke Ottenbach