• februari 2020

Parkeren direct aan de oever. Daarna onrustig vanwege jeugdbijeenkomsten en data, is de S-Bahn aan de andere kant van de rivier goed te horen. Geen plaats waar u zich veilig kunt voelen.

• september 2019

Rustige parkeerplaats, direct aan de rivier met lokale barbecue op loopafstand.

• augustus 2018

Of het een camper plek is, weten we niet. Politie kwam langs, maar stuurde ons niet weg. Pracht plek om te badderen in de rivier. De hond was zeer tevreden. Heeft zijn zwemdiploma gehaald. Geen voorzieningen.

• februari 2020

• september 2019

Rustige parkeerplaats, direct aan de rivier met lokale barbecue op loopafstand.

• augustus 2018

• Reitplatzstrasse