• mei 2022

geweldig, direct aan de rivier, rustig behalve de Sbahn, geen feestgangers zoals aan de andere oever - geweldig!

• augustus 2020

Gratis en geen faciliteiten. We denken een leuk gebied om te wandelen maar het regende erg hard dus niet gedaan. Wel veel trein verkeer maar goed geslapen in de nacht. Prima plek voor een overnachting.

• juli 2020

Geen voorzieningen, wel mooi wandelgebied, met een snel stromend beekje. Trein en verkeer hoorbaar, maar niet storend.

• mei 2022

• augustus 2020