klimmer

Super bedankt voor deze mooie woorden. Wij hebben ook van jullie genoten.

Rustig gelegen CP met zicht op het mooie polderlandschap. Ideaal om te fietsen over de dijken. De CP is heel eenvoudig mooi en netjes onderhouden. Je staat er op gras met enkel elektriciteit voorziening. Een D en H toilet zijn voorzien, geen douches.

Eric-VB

Super bedankt voor deze mooie woorden. Wij hebben ook genoten van jullie als gasten.

Gastheer en gastvrouw zijn net begonnen met deze camperplaats, maar de voorzieningen zijn al goed in orde. Leuk plek tussen de landerijen, heerlijk rustig. En heel aardige mensen.

HansL60

Beetje laat maar ben alles nog aan het ontdekken binnen deze site. Super bedankt voor deze mooie woorden.

klimmer

Super bedankt voor deze mooie woorden. Wij hebben ook van jullie genoten.

Hoeve Mauritsoord