roller255

Bedankt voor jullie review. Wat fijn om te horen dat jullie ondanks het slechte weer een fijn verblijf hebben gehad. We hopen jullie in de toekomst, hopelijk met beter weer, weer te mogen begroeten.

we hebben op de camperplaats gestaan. mooie vlakke plek. veel wezen wandelen met de honden en wezen fietsen in de omgeving.

user821964620

Bedankt voor jullie review. Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en de omgeving. We hopen jullie snel weer een keer te mogen begroeten.

Weekend van 22 maart een paar nachten gestaan. Hartelijk ontvangst! Leuke omgeving. Komen zeker nog eens terug.

Camperplaats bij Eurocamping Vessem