Wij hebben 6 nachten bij jullie gestaan op een heerlijk droog en gezellig plekje. Jullie doen er alles aan om het iedereen na de zin te maken. Een paar keer heerlijk gegeten in het restaurant. Wat een harde werkers zijn jullie! Zeker tot weer een volgende keer.

HuizeBlank

Hele mooie ruime camperplaatse n, vriendelijk personeel , gezellig restaurant, heel mooie en schone nieuwe douches en toiletten, wij komen heel graag terug als het camperveld droog is , want het regenwater kan moeilijk de grond in. Geert en Ineke

campineke

We zouden 4 nachten blijven maar zijn na 1 nacht vertrokken. Het officiële camperveld was zo verschrikkelijk nat dat de meeste campers bij de stallen op het beton stonden. Niet echt een gezellig plekje. Het nieuwe sanitair gebouw is mooi. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant.

Camperlocatie De Spekdonken