PeterD1962

Hier heeft u een iets kortere variant geplaatst dan de review op Google. Hieronder hebben wij onze reactie maar even gekopieerd. Mijn vader heeft een gekscherend grapje gemaakt over €50,- sleepkosten. Blijkbaar is de humor daarvan u ontgaan. Ook toen mijn vader later op de parkeerplaats zei dat dat natuurlijk gewoon een kosteloze service is die we aanbieden. Het is niet vreemd dat campings alleen hele weekenden verhuren tijdens Hemelvaart en Pinksteren. U heeft daar prima gebruik van gemaakt, aangezien u pas 's middags vertrokken bent. Het heeft in april/mei volgens mij nog nooit zoveel geregend als dit jaar. Vind u het heel erg als we even niet op uw drassige opmerking ingaan? We hebben 3 weken geleden een zo goed mogelijk pad geprobeerd aan te leggen en dat heeft even tijd nodig om ingereden te worden. Het zou enorm helpen als het is even een paar achtereen volgende dagen NIET zou regenen. Wij doen ons best, er zijn campings die zijn er nog veel slechter aan toe en ik leef mee met die beheerders. Als u een mooi verhard pad wilt, zou ik u willen aanraden een grote keten op te zoeken die geld hebben om te investeren. Vacansoleil of capfun zijn van die fijne campings waar dat prima geregeld is. Als u meer van klein, rustig en gemoedelijk houdt, dan horen daar soms ook ongemakken bij, die gelukkig goed opgelost kunnen worden.

het was ons weer een genoegen om hier te vertoeven, prachtig kunnen fietsen!!! wij hopen volgend jaarweer terug te komen!!! groetjes van ons

Bedankt!

mooie locatie, tussen Dordrecht en de Biesbosch en op zich een mooie camping. De camperplekken, zeker onze helemaal in de hoek, geven een erg ingesloten gevoel.

Camping Het Loze Vissertje