Prima plek om je camper te parkeren en Malmö te bezoeken. Geen stroom/water aanwezig. Gelegen aan een mooi park. Ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum.

MariekedeKuijper

Goede parkeerplaats. Maar er worden drugs verhandeld. Je voelt je niet veilig.

haukeg5k

Prima plek om de stad te verkennen, wij stonden er voor 124 sek 24 uur met de EasyPark app. Wel zelfvoorzienend zijn voor deze plek.

MariekedeKuijper

Goede parkeerplaats. Maar er worden drugs verhandeld. Je voelt je niet veilig.

• Margaretavägen

217 62, Malmö, Zweden