Welliswaar gratis wifi, maar zeer slecht geregeld en bovendien is de camping niet goedkoop. Baliemedewerker was een beetje ongeïnteresseerd (leek een beetje op take it or leave it). Zullen wij zeker niet terugkomen.

Michelangelo

prima camping om een nacht te staan met goede voorzieningen. helaas stonden wij naast het (doorgaand verkeer) fietspad dat de hele nacht optimaal is verlicht. we hadden dus geen verlichting in de camper nodig… ook wij betaalden €24,00 per nacht.

First Camp Sibbarp Malmö