Selcë, Malësi e Madhe, Albanië

Camping Selca-Cem

aan de rivier Cem - gebruik GPS-coordinaten - spectaculere weg in perfecte staat - restaurant - centrum 2km

• Selcë, Albanië
  • ALL 7 • 1 jan. t/m 31 dec.

mooi plekje, vriendelijke mensen. Het is wel degelijk een camping, maar niet zoals wij ons dat voorstellen. rivier stond bijna droog, dus afkoelen was er niet bij. prijs is € 5. heerlijk gegeten en gedronken ook voor 5 euro.? weg erachter heel rustig. toilet en douche prima.

• september 2019

Alles wat hiervoor geschreven is klopt. Prachtige plek, mooie weg er naartoe, heel aardige mensen, prima eten. We kregen na de maaltijd zoveel raki aangeboden, dat we naar de camper zweefden. Enige minpuntje: de elektriciteit was niet stabiel.

• augustus 2019

Prachtige plek bij een restaurant. In het riviertje heb je een plek om te zwemmen. Fantastische route er naartoe en bij aankomst wordt je hartelijk ontvangen

• Stroom (unknownA)

• september 2019

• augustus 2019

• Selcë, Albanië

• ALL 7 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Stroom (unknownA)