de honden die stoppen met blaffen die ons 's nachts wakker maken en de waterpomp onderweg vanaf 8.30 uur kunnen we niet uitslapen

sabinealain

Hele fijne en rustige plek aan het meer. Goed restaurant met vriendelijk personeel met uitzicht op het water. Faciliteiten waren goed en schoon. De weg ernaartoe is een uitdaging.

dson

De weg is nu gemaakt op een paar kleine gaatjes na.Vertrek naar de camping is wat steil maar goed te doen met een 7m camper.Zeer mooie plek direct aan het meer. Geweldig restaurant.

Agora Farmhouse