Gezellige camping op mooie locatie, wij rijden vanaf Shkroder door de bergen hier naar toe, de weg is niet zo best, maar de uitzichten fantastisch! Verder hebben wij hier heerlijk gegeten, verse forel op t menu die dag met een heerlijk fris wijntje van de tap, aanrader!! zeer gastvrij

• november 2019

Mooie ligging en een goede uitvalsbasis voor de trip over het water. Let op bij het boeken van de ferry. Ga NIET met Rozafa, je komt wel op de boot, maar er bijna niet van af.

• november 2019

• SH25