• juni 2018

Fantastische kampeerplek. Van alle gemakken voorzien en natuurlijk de kangoeroes en wallabies op het strand. Goede pizza te krijgen tot 18.30 uur. Vriendelijk personeel.

• november 2017

Drukke camperplaats met als attractie kangoeroes op het strand bij zonsopgang 05.30 uur. Zwemmen in zee verboden, rommelige camperplaats met veel oude meuk. Bel even van te voren als je er wilt staan, blijft de receptie open tot je er bent.

AJvanderwal

We zijn blij dat onze harige vrienden niet teleurstellen en je een van onze vele adembenemende zonsopkomsten kunt ervaren. Vanwege onze locatie in het Nationaal Park zijn vallende bladeren en debre een gegeven en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze parkgronden netjes worden bewaard. We zijn momenteel bezig ons park op te waarderen en hopen dat bij je volgende terugkeer veel van deze zijn voltooid. Onze receptie sluit het einde van de dag, maar als het inchecken na sluitingstijd nodig is, raden we onze gasten aan vooraf te bellen zodat we u een nachtkluis kunnen bieden waarmee u gemakkelijk zelfbediening kunt inchecken. Hartelijk dank voor uw review AJvanderwal en we hopen u graag terug te mogen verwelkomen voor nog een gedenkwaardige vakantie.

• juni 2018

• november 2017