Officieel aangegeven CP verwaarloosd en gebruikt als opslagplaats. We hebben daarom overnacht aan de andere kant van de weg aan het water (2 nachten 3 campers). Super plek. Politie is langs geweest maar liet ons ongemoeid.

SjaakB

Mooi plekje langs het water. Sympathiek dat we hier mogen staan. Geen voorzieningen maar daar hebben we een campertje voor.

sdl

Wij hebben hier gestaan maar niet overnacht. Kregen de indruk dat het bord lang geleden is neergezet en daarna niet meer naar terrein is omgekeken. Komt op ons over als opslag plaats, rommelig terrein. Rustig dat wel.

Fort Koningshooikt