Camperterrein Oudsbergen

Oudsbergen, Limburg, België

• juni 2024

'Toerisme Oudsbergen' antwoordt steeds zeer 'ambtenaars'... Is het probleem nu opgelost of niet wat toegang en onderhoud betreft? Want verantwoordelijkheid afschuiven op een 'aannemer': daar heeft de burger, lees: camperaar niets aan!

Sushivan

Beste, bedankt voor de feedback. Bij problemen met de toegang van de slagboom kan u altijd bellen naar het nummer dat ter plaatste vermeld staat.

MDK77

Beste, bedankt voor de melding. Helaas stellen wij ook vast dat de slagboom regelmatig niet werkt. We geven dit probleem telkens door aan de aannemer. Hopelijk volgt er snel een degelijke oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Toerisme Oudsbergen.

hier niet gestaan maar toevallig gespot tijdens een fietstourtje bij een verblijf op een andere plek. mooi aangelegd dat zeker. alle nodige voorzieningen aanwezig dat ook. maar misschien dat de gemeente eens met de bosmaaier rond wil gaan gras en onkruid stond ongeveer kniehoog.

Snoopy2325

Beste, bedankt voor uw reactie. We hebben aan de aannemer de opdracht gegeven om het terrein op regelmatige basis te onderhouden. Dit wordt zo snel als mogelijk in orde gebracht. Met vriendelijke groeten Toerisme Oudsbergen

• juni 2024

Camperterrein Oudsbergen