Geweldige plaats! Zeer rustige en geweldige eigenaar, zeer gastvrij!

deanmacuk1

Hilde en Gunter proficiat met jullie kleinschalige camping . Hebben genoten van de rust en omgeving ,zeker voor herhaling vatbaar tot nog eens Erik en Rika.

demeyere

wij verbleven hier van 18/8 tot 20/8. supervriendelijke mensen en TOP camping/camperplaats. Toffe omgeving om met de fiets te verkennen en uitstapjes naar Zeeland binnen fietsbereik. wij keren zeker terug! Hartelijk dank Hilde en Gunter 😍

KUVS

Geweldige plaats! Zeer rustige en geweldige eigenaar, zeer gastvrij!

Camping 't Houtland