• januari 2024

we zijn onze tel kwijt geraakt maar we komen hier zo vaak. Telkens we in de buurt moeten zijn in of rond Antwerpen, of gewoon als passage, vinden we hier aan kasteel Cortewalle een ideale plek om rustig te overnachten

MobiMickey

Er zijn meerdere kleine camperplaatsen zonder voorzieningen in Beveren maar deze aan kasteel Cortewalle is toch wel de leukste en dus onze favoriet.

• april 2023

Mooie en rustige plek naast een kasteel met een mooie kasteeltuin. De camperplek is op de aangrenzende parkeerplaats. Volgens het bordje voor 1 camper….maar met ons 3. De parking is groot genoeg.

• januari 2024

• april 2023