Beveren, Oost-Vlaanderen, Vlaanderen, België

parking vlakbij Kasteel Cortewalle - centrum 750m

• Essendreef

9120, Beveren, België

4van 5

er stonden meerdere campers (er zijn 2 officiële parkeerplekken voor campers). veilig, schoon, beschut, rustig. Alles wat je zoekt in een gratis parkeerplek. Wij sliepen er met een gerust hart met onze dochter van 4 in de camper met ons.

• december 2020

1 plaats beschikbaar. overdag de drukte van wandelaars, maar valt best mee. mooi park met mooi verlicht kasteel. geen voorzieningen. max72 uur.

Vdeglenn

Slechts 1 plaats meer over, de 2e plaats is parking autobus geworden. Overdag en weekend drukke mix-parking. Grenst aan park en kasteel Cortewalle, dus mooi om te wandelen. Centrum Beveren met uitstekende horeca-zaken op 500m.

4van 5

• december 2020