gratis staan en lekker wandelen in het recreatiegebied

makagwfila

Prima cp. Officieel voor 5 campers, maar er kunnen ruim 6 en krap 8 campers staan. Gelegen bij een groot en mooi recreatiegebied, dat vaak voor evenementen wordt gebruikt, zoals Tomorrowland.

• april 2023

Op 2/4/23 verbleven wij hier voor 1 nacht. Een goede plek voor op doorreis. Wel veel geluiden van voorbijrijdende auto's. Een veilig gevoel, we stonden daar met 3 campers.

gratis staan en lekker wandelen in het recreatiegebied

• april 2023