Zalige plaats,zo rustig, helaas waren wij er op maandag dus geen pannekoek of spaghetti. Zullen dus met veel plezier nog eens terug komen. Er zijn hier geen nutsvoorzieningen. je hebt hier 4 staanplaatsen.

koenenvicky

Wat een prachtige plaats is dit zeg……je vuilnis geraak je kwijt maar verwacht geen electriciteit of water en gratis. proficiat aan de gemeente Gooik. Het café op het domein is een zeer leuke zaak waar de spaghetti subliem is en als bierliefhebber kom je aan je trekken. komen zeker terug 👍👍.

• Paddenbroekstraat 12

1755, Gooik, België