Taverne Herberg Mie Maan

Herselt, Antwerpen, Vlaanderen, België

Taverne Herberg Mie Maan

gelegen in bosrijk gebied - gratis bij gebruik taverne - fietsverhuur [1 dag van te voren bekend maken]

• Diestsebaan 28

2230, Herselt, België

• oktober 2021

Leuke plek bij restaurant. Knooppunten routes voor wandelaars en fietsers door het mooie oude bos naast het restaurant. In het restaurant hebben wij lekker gegeten bij de open haard. Zelf even je bestelling door geven bij de toonbank. De keuken sluit om 19 uur, het restaurant is dicht om 20 uur.

• september 2020

Vandaag naar Mie Maan geweest, CP's liggen er verwaarloosd bij, net zoals tuinterras achterzijde cafe. ons zien ze hier niet meer, wel super mooie omgeving om te wandelen of te fietsen

• oktober 2019

als camperaar wil ik u bedanken voor deze prachtige Motorhome plaats ! Alle biertjes en menukes even lekker !

• oktober 2021

• september 2020