Borgloon

Hoepertingen, Limburg, Vlaanderen, België

Borgloon

camperplaats in landelijke omgeving - rust - het grasveld enkel te gebruiken bij droog weer anders kan men op de kiezel parkeren

• Hoenshovenstraat 5

3840, Hoepertingen, België

• oktober 2021

bij b&b 15€ voor een plekje op het grind. Elektra 50 m verderop.

NietThuis

Beste "Niet thuis", heel spijtig om te vernemen dat jullie verblijf niet is meegevallen. U heeft helaas vergeten te melden waarom u op het grind stond, wegens te natte ondergrond van het grasveld. En ja wij hebben ook een B&B en een privé sauna, maar zover ik weet , heeft U daar geen last van op het camperterrein. En 15€ dat is voor alles, elektriciteit, water lozen en ook weer laden en je toilet ledigen. En 50m om op het stroompunt in te pluggen... wat is 50m?! Ik hoop dat je volgende camperplaats beter in de smaak valt! Mvg, Sandra De Verborgen Parel

• augustus 2021

super camperplaats, super vriendelijke eigenaars. mooie omgeving om te fietsen en wandelen. wij waren vastgereden in het veld en ze hebben ons super geholpen. De boer is er ons komen uittrekken. wij komen zeker nog eens terug om dan ook van een saunake te genieten. Gert en Saskia

• juli 2021

Mooie omgeving, door de stortvloed hebben we op de grind gestaan. Zeer vriendelijke uitbater en zijn personeel. We hebben genoten van de ontbijtmand die zeer rijkelijk was. Goede locatie om vele GeoCaching omlopen te doen. We komen nog terug....

• oktober 2021

bij b&b 15€ voor een plekje op het grind. Elektra 50 m verderop.

• augustus 2021

• juli 2021