Mooie rustige en ruime parking, vlak naast een wandel en natuurgebied. wellicht kunnen er nu meer campers staan daar er nu een verbod is voor vrachtwagens (en dit zijn extra lange plaatsen)..we hebben er 1 nacht gestaan en komen zeker in de zomer nog eens terug, maar dan om te wandelen.

MobiMickey

6 parkeerplaatsen beschikbaar met uitzicht op de Kalkense Meersen. 250m van de dorpskern waar verschillende horeca zaken zijn. ideale plaats om te wandelen en te fietsen.

Gunther-66

Nette plek, doch geen enkele voorziening aanwezig. Ligt aan de doorgaande weg, ‘s nachts geen last van gehad. Mogelijkheid om naast je camper stoeltjes neer te zetten. Mocht de gemeente in de toekomst voorzien in bijv. een vuilbak en losplaats dan zullen we hier graag terugkomen.

Parking Vaartplein Kalken