CultuurCentrum De Mol

Lier, Antwerpen, Vlaanderen, België

CultuurCentrum De Mol

goede plaats bij sporthal, wel rumoerig - wc-gebruik tijdens openingsuren - centrum 1km

• Aarschotsesteenweg 3

2500, Lier, België

Als locale bewoners zouden we er zelf nooit aan denken hier met de camper te komen. Onbegrijpelijk voor een Stad die ergens toch troeven heeft op toeristisch gebied ..

• augustus 2021

Toilet geleegd, geen watervoorziening. Er stonden her en der een paar campers. Wij zijn met lege toilet😁 weer vertrokken.

• juni 2021

momenteel wordt de parking gebruikt als vaccinatie centrum maar gaan vragen en ze lieten mij vriendelijk door.Bakje friet gaan eten in de naastgelegen frituur en sanderdags kwam hij zeggen dat de watervoorziening voor chemische toilet te reinigen terug werkt.

• augustus 2021

• juni 2021