Achterin ruimere plekken op de graskeien. Vlakbij leuk stadje Oudenaarde, loopafstand. Eet/drinkgelegenheden ruim aanwezig. Ook geschikt om het Vlaamse heuvellandschap op de fiets te verkennen.

Campscout_roti-op-uitje

Wij hadden pech want de parking was volledig benut door een circus. Maar niet getreurd, we hebben op een parking vlak tegenover deze plaats (dus brug over, en andere kant van de schelde) kunnen staan. Ook mooi en rustig.

MobiMickey

De campers kunnen staan op de grasstenen, bijna achteraan op de grote parking. Vrijwel direct aan de Schelde. Er zal o.i. altijd plaats zijn. Op 21 juni '23 moesten wij s'morgens vroeg de CP verlaten i.v.m. de opbouw van attracties voor een feest.

Parking De Ham