Pelt, Limburg, Vlaanderen, België

Passantenhaven Welvaart

volg borden Passantenhaven - jeu de boulesbanen - strenge controle op verblijftijd - geen schaduw - zaterdag markt - centrum 500m - drinkwater alleen met gieter of zo - indien vol, dan naar Bremstraat - muntje voor vuilniscontainer is af te halen in de bib (gesloten van 12 tot 14 uur)

• Jaak Tassetstraat 54

3910, Pelt, België

• maart 2022

Leuk plekje, lekker rustig en bootjes kijken die voorbij varen. Weinig voorzieningen, maar die hebben we toch niet nodig. De plekken zijn ruim. Het terrein oprijden is een beetje vreemd, want er staat geen bord. Voordat je het weet rij je op het fietspad. Wij hebben in elk geval genoten.

• maart 2022

Onmogelijk te bereiken camperplaats. Heel weinig plekken op een mooie locatie. Maar (we waren er om 1 uur) snel vol. Daar kom je pas achter zodra je er bent. En dan wordt het een stukje achteruit rijden. Kan je dat niet, dan NIET hierheen!

• maart 2022

blijft een prachtige camperplaats met een mooi achterland om te fietsen; zelfs door de toppen van de bomen. inmiddels is er ook afzonderlijk drinkwater op de plek; 50 m vanaf de laatste plaats.