• juni 2023

we hebben genoten van ons weekend op de mooie camping die drie sterren heeft van mij krijgen ze een ster bij

• april 2023

mooie en verzorgde minicamping. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Perfect onderhouden sanitair. Ruime plaatsen. In een woord “top”.

• april 2023

Buitengewoon vriendelijk, gastvrij en klantgericht. Schoon en mooi sanitair. Alles zeer verzorgd. Ligging aan fietsknooppunten zeer gemakkelijk; ook om naar Poperinge te gaan. Mooie fiets en wandelomgeving.

• juni 2023

Camping Lyssenthoek