zeer vriendelijke ontvangst gehad gisteren. ook al was de camping nog niet officieel geopend dit seizoen mochten we toch reeds overnachten. net ook zalig gedoucht in het kraaknette sanitair. wanneer je in deze buurt een overnachtingsplekje zoekt dan is dit zeker een aanrader. 👍

eddy.grauwels

we hebben genoten van ons weekend op de mooie camping die drie sterren heeft van mij krijgen ze een ster bij

• april 2023

mooie en verzorgde minicamping. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Perfect onderhouden sanitair. Ruime plaatsen. In een woord “top”.

• april 2023

Camping Lyssenthoek