Weinig inspirerende plaats. Naast parkeerterrein met busstop, met uitzicht op nieuwbouwhuizen. Achter de muur en de heg bevonden zich waarschijnlijk de Schelde en het haventje. Wij zullen het niet weten; zijn doorgereden.

gerijs

Sinds half juli 2022 is er een volledig nieuw sanitair blok!

kvr

Een camperplaats zoals er veel meer zouden moeten zijn. Complimenten aan de gemeente. Geen 5 sterren omdat er vlakbij een drempel ligt waardoor je elke auto hoort passeren.

gerijs

Sinds half juli 2022 is er een volledig nieuw sanitair blok!

• Emile Verhaerenstraat

2890, Sint-Amands, BelgiëSitecode: 3816