hier weer eens een nacht gestaan, alles voorzien en lekker rustig

Happy-campers-gent

Een mooie Camperplaats voor weinig geld. Geen voorzieningen, is nog in de maak. Wij misten alleen contact. 5 nachten gestaan en niemand die even langs komt om te vragen of het naar wens is. Persoonlijk contact spreekt veel mensen aan.

joli

mooie camperplaats geen wandelknooppunten in de onmiddellijke omgeving, wij zouden de volgende keer zeker een fiets meenemen.

hier weer eens een nacht gestaan, alles voorzien en lekker rustig

Den Boerenhof