Wijngaard Danouise

Tielt-Winge, Vlaams-Brabant, Vlaanderen, België

Wijngaard Danouise

unieke locatie bij wijndomein Danouise in het rustige Hageland - telefonisch reserveren verplicht - 2 plaatsen met stroom - winkels 5km

• Haldertstraat 217

3390, Tielt-Winge, België
  • € 6,00 • 1 apr. t/m 15 nov.

• april 2021

Eerste keer op weg met de camper. De mooiste plaatsen tegen de wijngaard zijn zonder stroom. We komen terug.

• september 2020

mooie locatie aan de druivenranken, is wel enkel een staan plaats, geen water, geen lospunt voor wc of grijs water, geen afvalplaats voor huisvuil , wij stonden hier 1 nacht , wel lekkere wijn 🍷

• september 2020

Prachtige rustige plek aan de wijnranken zonder voorzieningen maar dit is ok voor ons.Wat een rust! lekkere wijn en gezellige avonden samen met Daniel en andere gasten aan de wijncaravan. Top!

• april 2021

Maxke

• € 6,00 • 1 apr. t/m 15 nov.

7 dagen